Header Ads

Będę na Jeep Camp w ramach Akademii Fujifilm z Jackiem Boneckim

Uwaga, chwalę się! Jakiś czas temu trafiłem na informację, że firma Fujifilm organizuje warsztaty fotograficzne z Jackiem Boneckim przy okazji kolejnej edycji imprezy Jeep Camp w Karkonoszach.
Udział bezpłatny, ale na każdy z trzech dni przewidziano jedynie po trzech uczestników. Aby się zakwalifikować należało wysłać zgłoszenie z przykładowymi zdjęciami o tematyce motoryzacyjnej i/lub produktowej oraz dołączyć linki do swoich blogów, stron, profili itp. Dołączyłem więc adres swojego kanału na YouTube licząc, że może komuś tam po drugiej stronie spodoba się to co do tej pory zrobiłem.

No i zadzwoniła do mnie dzisiaj bardzo miła pani z firmy Fujifilm by zaprosić do udziału w warsztatach 11 czerwca :) Nie ukrywam, że banan na twarzy mam dość permanentny. Raz, że czuję się wyróżniony, a dwa, że fotografie Jacka Boneckiego - szczególnie te z Dakaru - bardzo sobie cenię, bo tematycznie i estetycznie to zdecydowanie moje wibracje. Z chęcią więc poznam jegomościa, którego album jakieś pół roku temu przeglądałem w świdnickim empiku.

Ooops! Zapomniałbym o jednym maleńkim szczególe. Przy okazji rozmowy z panią z Fujifilm dowiedziałem się, że na potrzeby warsztatów zostanie mi podesłany sprzęt fotograficzny tej zacnej marki. Wszystko po to bym nie musiał uczyć się jego obsługi na miejscu. Cieszy tak poważne podejście firmy do tematu i szkoda jedynie, że Jeep nie poszedł tą samą drogą ;-) W każdym razie przesyłka ma przyjść w poniedziałek i z pewnością opiszę swoje wrażenia.

Brak komentarzy

Obsługiwane przez usługę Blogger.